<

it girl.

Prao, blev ingen idag. Somnade vid 5 ngt inatt, fick såna smärtor i ryggen vid 2 & låg och grät typ konstant. Älskling, söt som han är, var vaken med mig, fast att han skulle upp vid halv sex. Han tröstade mig & försökte få mig att tänka på annat. Finns ingen bättre än honom ! ♥
Planerna för fredag är spickade. Vi ska antigen in till Nyköping & äta eller så tar jag mig in till Södertälje efter att älskling slutat. Så ska vi äta ute & shoppa. Sen hem & ja..kolla film eller bara flumma. En sak är dock hemligt & kommer inte komma upp här. Ever !
Just nu så sitter vi vid varsin dator igen. Älskling spelar & jag bloggar.
Har fått värsta munchies. Tror nog att jag ska rosta två mackor & sedan dränka dem i Nutella. Mhmm...
Eller så kränger jag bara upp mitt polkachoklad som Helena så gulligt köpt till mig.
Flipper, den söta saken ligget bredvid mig & sover. Snarkar gör han dock, men det är bara gulligt. :)
Nej, jag ska faktiskt kolla Top Model nu. :d
Helt awesome är vi ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback