<

Life like this

För tillfället fyller Bruno Mars mina öron med ljuv musik.
Har pluggat & städat hela dagen. Planerat lite saker & beställt hem saker.
Nej usch vad jag låter hemlighetsfull, brukar ju alltid berätta saker för er, men en viss person läser min blogg & den personen ska inte veta vissa saker. Därför kan ju tyvärr inte berätta just detta.
Jag fullt upp hela nästa vecka, & det börjar redan imorgon..prov sedan planera idrottspasset vi ska göra sen hem & träna på franskan inför det provet, kolla igenom glosorna inför engelskan, hjälpa till med veden. Nu har jag glömt vad det var som händer tisdag onsdag, men torsdag är det att passa Ilias, fredag ska jag sova hos Victoria till lördag, på lördag kommer Whilborgs hit på middag & på söndag ska jag & mamma in till stan för att fixa med ring.
Plus mycket mer. Ska kolla på ny säng till mig med. Isch, gillar inte att ha så mycket att tänka på. Jag blir så tankesprid hela tiden.
Är det normalt sett också men jag blir mycket mer..
Nu ska jag läsa vidare på svenskan,så alla får ha en fortsatt skön söndagskväll !
Denna låten ger så otroligt många minnen, snart ett år sen exakt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback