<

mh

Två anonyma människor har frågat hur jag fått så många läsare.
Jag är medlem på en sida som heter bloggerfy & där kan du reklamera din blogg. Har reklamerat min blogg flera gånger genom något som heter Expose. Det är helt gratis & det visas på olika sidor. Jag gjorde även Siimii eller vad det heter. Därav alla läsare. Det gäller bara att reklamera din blogg bra, då kommer läsarna bara.
Det var det, vidare.
Är på lite bättre humör..fast att min närvaro har tagit en ganska oväntad vändning. Men det kanske är för det bästa..kan ju alltid hoppas på det.
Vill inte gå ut med vad.
Ska snart lägga mig i sängen & läsa lite. Måste bli klar med boken.
Iallafall, ni alla får ha en mysig kväll.
Se vad jag är utsatt för :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback