<

mina ögon svider .

Kan vara för tröttheten men även för all rök här är i rummet,men det är lugnt. Bara kul att kolla på idioterna :D
Är ganska trött, men kan inte sova. Har ont i ryggen igen. Haha sitter & snackar med en härligt berusad Caisa, saknar det lilla fyllot. På lovet kommer Jennifer hit & ska även gå resten av mitt gamla Crew att komma hit. Ska röja vadfan ! Vi var värsta gangsterbitcharna på den tiden. We still are.  ;)
Idag åker Ebba till Teneriffa..kommer saknar min bäbis jätte mycket. :(
Faast vi ska vara massor på lovet :D
Alltså jag bara skriver en massa nu, bara för att ha något att göra.
Här är kallt & ju närmare sthlm man kommer ju mer snö finns. Blir så jävla depp när jag ser det, jag menar, vi är bara i Oktober. Vi ska inte ha snö nu, nu ska det vara underbara kyliga mornar med solen som lysser. Inte fkn snööööööö !
Namnam, överraskningen är perfekt, vissa vet redan vad det är,maha, den passa mig skitbra, även på älskling.
Mahaha, älskling är fedt emo & lite dampig. Lite synd om honom faktiskt. Men det fixar jag senare :D Ska ge honom en stor kram sen (a)
Herregud, jag får nog fan ta och sluta skriva. Allt är bara så jävla random.

Kommentarer
Postat av: Caisa

AHAHAHA vadå fyllot? ;$

2010-11-02 @ 17:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback