<

Morgondagens & helgens planer.

Imorgon följer Ebba med mig hem efter skolan, jag kommer packa ner alla saker & sedan kör vi & hämtar upp Eva påvägen & sedan vidare till Victoria ! Där många fler trevliga människor kommer joina oss. Blir att sova där & bara njuta av skratten. Duschade för en stund sen & nu ska jag hoppa i bingen & läsa de sista kapitlet i boken Som om ingenting med Katarina Von Bredorw faktiskt en hyfsat bra bok. Tyckte syskonkärlek var bättre.
Fick mina kläder från Nelly idag. Vet inte om jag orkar visa upp dem. Kan ju försöka.
Det kommer garanterat upp bilder i omgångar hela helgen, från då igår.
Nu kallar sängen, godnatt !



Vi är oslagbara ! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback