<

One year of pure joy ♥

Idag har jag&Tobias ett år tillsammans, kan faktiskt knappt fatta det. Trodde aldrig jag någonsin skulle kunna ha kvar samma kille i ett helt år..men hittar man den rätta så funkar allt !
Allt är så underbart mellan oss, älskar när du tittar på mig med dina vackra blåa ögon & kysser mig. Eller när du pillar mig i håret & sedan kysser mig i pannan eller på kinden. Eller när vi lägger oss & du lägger dina starka armar runt om mig. Hur jag kan vakna till på nätterna & känna hur du vänder dig om & håller om mig, verkligen trycker min kropp tätt intill din. Hur du kysser mig på axel. Eller hur du ibland kan titta på mig & sedan viska i mitt öra att jag är din ängel, eller att jag är det vackraste som finns. Du är verkligen helt otrolig Tobias ! Älskar att vi alltid har roligt tillsammans, t.ex när vi bakar. Eller bara sitter & är konstiga. Typ när vi låg & brottades om vem som skulle släcka lampan? Helt underbart. När jag får ont i ryggen så masserar du mig & smeker mig på ryggen. Det finns verkligen ingen som dig. Om någon annan säger något annat är det för att dom är avundsjuka & verkligen inte kapabla av att älska någon fullt ut. & ja jag pikar ganska många killar på min skola nu. Patetiska jävlar.
Som det står i din ring älskling, Mitt ♥ är ditt.

Så vidare.
Ska bara vara hemma hela dagen, eller typ fram till tre eller något. Då kör jag & Helena in till Södertälje - Scania dårå & hämtar älskling. Möter Bengt där inne som har hämtat Kevin hos Tobias syster Anna. Sen sticker vi väl & äter någonstans. Sen blir det bara att chilla här hemma...tror att Robin kommer hit ikväll.
Nu ska jag fortsätta med att göra inget. See ya !
I somras
I våras
Förra vintern, första gången vi träffades faktiskt.

Kommentarer
Postat av: jojjo

varför förovad så ung?

2010-11-01 @ 22:34:23
URL: http://kikkers.blogg.se/
Postat av: Anonym

förlovad*

2010-11-01 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback