<

prövar tidsinställningen

Tror nog att jag äter middag nu, eller så kollar jag The Last Airbender med älskling.
Åhh, har nog redan druckit massor med te vid detta laget, kanske jag kissar när detta kommer upp :o
Jag fördriver min tid med att spela massa onödiga spel på Facebook.
Har nog oxå hunnit göra klart skolarbetena. Så elit är man faktiskt.
3 dagar kvar tills det är lov, åhh helt underbart. Blir nog att ha upp Caisa, Louise, Jennifer,Felicia & Emily någon dag.
Har inte träffat folket på år typ ! Det är ganska skrämmande när man tänker på hur nära vi var när vi var yngre. Men sen skulle jag flytta & sedan flyttade Caisa & Louise & sedan Jennifer, visserligen inom Malmö, men vi alla bodde på typ samma ställe. Den som bodde längst bort var Felicia som bodde 10min bort, gående då..
Synd att det blev som det blev. Jag menar jag & Jennifer bodde grannar med varandra, tog knappt ett steg att gå till henne. Saknar de tiderna då det var vi sex. Men sen igen, tänk om jag inte flyttat till Höör...då hade jag aldrig träffat dessa underbara människorna som jag har i mitt liv nu. Dem gör verkligen min dag !  Jag menar, tänk alla minnen jag har med Ebba? Eva? Amanda? Alltså det är sjukt. Men jag ska se till att fixa bättre kontakt med dom som jag var med innan, jag ska best of both worlds. Det lovar jag.
Oj, vilket random inlägg. Menmen, lev med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback