<

Skolfotot avklarat & ryggen värre.

Hade skolfotografering igår. Tror inte att jag blev så jävla bra faktiskt. Men själva klassfotot blev awesome !
Blev ingen skola idag då jag inte sovit en blund inatt, eller jo somnade i en kvart kanske men sen vaknade jag igen av smärtan i rygg & nacke. Fatta vad trött jag är, har inte sovit något på knappt tre veckor !
Så det blev att ligga hemma & knarka smärtstillande. Idag fyller morbror Thomas år, grattis. Även min kusin Salim fyller 14 idag, så grattis till dig med ! Nu får det bli en liten bildbomb på bilder sen skolfotot. Enjoy :D
9a, <3 alla kolla på mig & david ! Hahah bästa :D
ilu §
älskar er blattar !
fatta, jag står på tå på denna bilden & når fortfarande Gabbe bara till näsan :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback