<

Tigerbalsam = sex för ryggen

Usch, känns så otroligt skönt med tigerbalsam på ryggen.
Är så otroligt söt att jag slänger upp ett inlägg innan jag lägger mig, försökte innan men blogg.se var helt störd idag.
Dagen har faktiskt gått relativt fort, roligaste lektionen måste ha varit bilden - var ute & fotograferade med Eva&Ebba då vi ska ta porträtt & även lite andra bilder som vi inte fått reda på än. Bilderna blev skit bra! Kanske inte de oseriösa bilderna, men det seriösa blev. Kommer lägga ut några här, men Ebba & Eva ska först få kolla på dem & bestämma vilka jag får lägga ut. Älskar att fotografera andra, inte mig själv. Speciellt inte idag då jag var helt naturell. Värsta hippien. Sjukgymnasten på fredag klockan 11. Ska få massage  & what not.
Nej, nu tror jag att jag ska lägga mig, innan jag somnar framför datorn.
Godnatt alla kåtajävlar !

En av bilderna från idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback