<

Underbara kalla kväll

Kvällen har varit helt sjukt rolig! Började med att en hund följde efter oss på väg till pizzerian, jag & emelie gick tillbaka & lämnade den till sin ägare. När vi satt inne på Höörs pizzeria så började vi flumma sönder. Höll på med en jävla massa skit x)
Efter vi ätit så var det tänkt att gå till Isak, men Ilir var närmare. Så vi ringde honom & det tog han ungefär en halvtimme att komma ut med Saaba & Kenan. Snackade lite & så. Sen kallade vi ut Emil & Amanda. Blev lite bilder. Sen drog killarna in till Ilir igen så vi stack till Isak. Jag & Eva skulle typ smyga in & knacka på källardörren där Isaks rum ligger. Men vi misslyckades big time då Isak kom & kollade i fönstret. Han kom ut lite, sen gick vi in till honom. Var där en stund sen ville blattarna+Emil träffas igen så vi träffade dom, snackade lite sen gick vi hem. Pappa kom & hämtade oss vid preem. Väl hemma tog Eva sina saker & cyklade hem. Emelie ringde sin pappa så att han kom & hämtade dom. När dom stack så gick jag in & tvättade av sminket, tog ett glas vatten & nu sitter jag här & kämpar för att hålla ögonen öppna. Men tyckte att ni söta bloggläsare var värda ett inlägg innan jag lägger mig. Visst är jag söt? :o
Ja, vi är elit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback