<

varje dag är ett helvete..

Först och främst, tack till alla söta läsare, hade 298 unika besökare igår. Fortsätt så !

Ännu en dag hemma sjuk, det suger verkligen klubba !
Har varit irriterad hela dagen & sen kommer pappa hem & gör saker så jävla mycket värre.
Ville bara gå fram & slå honom på käften med något hårt & vasst. Hatar honom så jävla mycket, feta idiot .
Usch sånt humör jag har. Men jag hatar när folk inte respekterar mig eller behandlar mig med respekt.
Vilket han inte gör. Han kan verkligen dra åt helvete.
Ska snart ner till Crazy Disc & kolla om dom fått in några nya lånemobiler som inte är låsta till någon.
Hoppas verkligen att dom har det, orkar inte höra lillebrors gnäll hela tiden. Lånar ju hans mobil...
Har börjat packa lite sådär smått nu också. Vill liksom inte stå med det i sista minuten för då glömmer jag hälften.
Åhh, är så jävla arg ! Finns inte ord att förklara så jävla arg jag är !
Alltså nej, nu ska jag ta och göra något annat. Innan jag exploderar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur i helvete fick du så många läsare?! ;oo

2010-10-19 @ 17:50:15
Postat av: Anonym

inte avis eller så för jag har själv ingen blogg men hur kan du ha så många läsare när typ ingen ens frågar något på fina frågestunder. någon speciell sida du använder eller för att få fler läsare?

2010-10-19 @ 21:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback