<

you're my dream come true ♥

Ska strax in i duschen, är helt klar med alla läxor. Så nu kan jag bara njuta under lovet, hääärligt.
Kollade på Orphan igår, alltså så jävla bra ! Jag vart skit rädd, t.o.m Robin blev rädd. Sen att Tobias satt & tryckte på det rätta tillfället att skrämma oss gör ju inte saken bättre...så jävla sur jag blev. Hahah nöp honom skit hårt i armen (a) Idag blir det House Of Wax, & imorgon blir det Södertälje, ska se om jag hittar några snygga jeans & en ny parfym. Tänk, imorgon så har jag & Tobias varit tillsammans ett helt år...alltså kan ni fatta det? :o Jag kan inte det..alltså det känns inte som det i alla fall. Mhmm..min lilla nallebjörn ♥
Skriver mer lite senare tror jag. (:
my baby ♥
halsbandet älskling köpte till mig igår ♥
fick dessa hjärtformade öronhängena med ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback