<

amina madni som statsminister ! HELL YEAH !

Tänk mig som statsminister ? HELLT YEAH, kommer äga Reinfeldts ass soo bad alltså.
Han är nog den fulaste människan jag sett ! Moderaterna & SD kan dra åt helvete. :D
Vet inte vilket parti jag står för...lite folkpartiet & lite socialdemokraterna. Båda har bra punkter.
Nej mitt inlägg ska verkligen inte handla om politik.
Vart in en sväng om Ikea. Kollade på min nya säng & saker till ute rummet. + saker jag ska köpa när vi målat om mitt rum. Älskar verkligen Ikea (L) Längtar tills jag flyttar hemifrån, alla mina möbler kommer komma från Ikea, utan tvekan ! :D
Blev inom mormor med, satt & fikade med hembakade vetebullar & jätte god saft (a'
Sen körde vi & handlade lite mat & sedan vidare hem. Somnade i bilen hem :$ Somnar nästan alltid när jag åker bil,haha.
Imorgon är det skola, inte så värst taggad för det. Men det är ett måste & jag har ändå ganska kul i skolan, tack vare ebba, eva & co. Love you <3
Nu ska jag väll ta ett glas mjölk & bara njuta över att det är kallt :D
Vi är så jävla bäst alltså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback