<

Bohemian Brown

Som sagt, studie dag idag. Vaknade vid halv tolv. Gick upp & fixade frukost & sånt sedan blev det direkt placering i soffan. När mamma kom hem så fixade jag mig lite sådär snabbt & sedan drog vi in till Eslöv. Mest för att jag skulle åka tåg igen osv...det gick väll bra. Var inte lika avslappnad som innan, men ja. Det gick. Vi gick inom Specsavers för att mamma skulle fixa sina glasögon. & sedan in på Lindex. Mamma tyckte jag förtjänade något litet för att jag var så duktig när vi åkte. Fick borttagning av akrylnaglar, baslack, torr schampo, ett nagellack från IsaDora minns inte vad färgen heter, men den är i en rödbrun färg. Skit snygg nu till hösten! Fick även ett armband & ett par stora pärlöronhänge + strumpor. Sakerna fastnade inte på bild. Men kan försöka igen imorgon. Satt i två timmar med mina naglar & försökte få av dem. Kommer aldrig mer göra akrylnaglar. Usch, mina egna naglar är helt förstörda.
Imorgon är det skola, jippi.... har ingen ork, men måste. Enda positiva är HK:n med Matilda & Swenning. Haha alltid lika kul med dom.
Nej nu ska jag kolla Scrubs & sedan lägga mig. Godnatt allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback