<

Dynamite

- Visste ni att Oktober är min favoritmånad efter Januari ?
Haha, de visste ni inte va ? Men det är faktiskt så att många bra saker som har hänt i mitt liv har just hänt i Oktober.
Jag sov hos mormor & morfar i oktober när det var en hemsk storm typ -99. Jag fick en lillebror -01, hade världens bästa Halloween fest i skolan - 07. Och blev tillsammans med mitt livs kärlek -09.
Igår stack jag till Eva på kvällen för jag var ett totalt känslomässigt vrak !
Grät hur mycket som helst, & inte för massa olika saker utan det var för en & samma sak. En och samma person.
Jag var förvirrad över var jag ville. Jag vara mycket nära på att ta ett idiotiskt beslut som skulle f*cka hela min framtid & absolut inte göra saken bättre. Men allt har varit förmycket för mig på senaste tiden & igår välde väll allt över ytan. Har försökt att hålla allt ihop. Men ibland brister det. & personen jag ALLTID vänder mig till kunde jag inte få tag i eller jo, men vågade kanske inte riktigt öppna mig helt & säga vad som tyngde mitt hjärta. Pratade med personen på kvällen & nu känns hjärtat inte lika tungt längre. Tack, du vet vem du är (L)
Funderar på att ha en frågestund. Tror faktiskt jag ska köra igång en senare ikväll. (:
Men nu ska jag kolla Scrubs & bara njuta av att jag ska få en iphone snart, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback