<

Förståelse är en gåva.

- gråa convers hemklickade idag. (L)
Ikvällen med ebba, emelie & eva igår var verkligen helt underbar ! Ett tag låg emelie i ebbas brors säng & typ snackade för sig själv. Helt random var hon. Eva kollade - så gott hon kunde - på Djävulen bär prada. Medans jag & ebba kollade på bilder & sånt som vi snackade om. As garvade i princip hela tiden igår. Även imorse när vi vaknade.
Vid middagen igår så kom ebba på ett nytt ord att irritera folk med. WOOOPS ! så jävla fult alltså !
Vill ni se bilder så finns det på Amina Madni @Facebook, Eller Ebba Håkanson @Fb.
Mamma hämtade mig & eva vid kvart över ett något. När jag kom hem så satte jag mig med SO:n & matten. Helt klar. Efter det så åkte jag & mamma iväg för att handla älsklings födelsedags present. Tobias blir ju 17 på lördag (:
Är ledig torsdag fredag. Bajram ju & ska till kusinerna i Billeberga & fira. Kommer bli sent hem så mamma vill inte att jag ska behöva gå upp tidigt dagen efter. Plus åker jag till Tobias på dagen. Så får iallafall sova ut. Nu ska jag koka te  & sedan kolla på någon film. Förslag?
Hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback