<

halvt handikapp

Vaknade som vanligt klockan sju imorse. Men kunde inte resa mig upp. Hade så otroligt ont i nacke & rygg att jag låg som förlamad. Så det blev ingen skola alls idag. Sova bra inatt har jag heller inte gjort. Drömde om olyckan, eller snarare återupplevde den igen & igen & igen. Hemskt !  Var hos läkaren igår & ryggen såg bra ut. Inget hade flyttat på sig. Men om jag fortfarande hade ont på måndag så skulle jag ringa igen. Fick smärtstillande, blir inte konstig av dom eller något sånt. Bara otroligt trött. Så nu ser älskling mig som en trött liten kattunge 8)
Har ont nu & fattar inte varför jag sitter här...men tänkte bara visa att jag levde & att nästan allt är bra.
Studiedag imorgon & när mamma kommer hem så ska vi ta tåget in till Eslöv...kommer fan börja gråta men jag måste. Älska ju att åka tåg innan ...
+ Buketten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback