<

Kall, trött & sursominihelvete!

Kan börja med att mina händer är iskalla, min näsa är frusen & mina tår trillar av.
Är jättetrött & vill bara sova, men kan inte för jag somnade på soffan i en timme, så får vänta tills 10.
Ska strax gå & göra lite te för att värma mig lite, + att jag är sur som in i helvete på pappa, en jävla idiot är vad han är. USCH ! Klickade hem lite tunikor innan på Nelly.com. Hahah det är sånt jag gör när jag har tråkigt.
Gosh vad detta inlägget är helt osammanhängande. Ska i alla fall plugga till matteprovet som vi har imorgon, precis innan lunch, feel my pain ! Ska även läsa lite fysik då vi har prov i det på fredag, fattar nästan ingenting. Känner mig som värsta bonden eller något .__.
Tre saker som gör mig glad är : v.42 på lördagen trorja åker jag upp till Tobias och stannar där tills söndagen v.43, ska praoa där & att på fredagen har vi ett år !
Tror det var v.2 i januari så åker jag till Egypten med älskling & hans familj.
v.6 tror jag så åker jag till Branäs med skolan ! :D

Har en del att se framemot. Nej nu ska jag gå & sätta på tevatten & börja plugga matte.
Alla får ha det bra ! :)
Lite sådär halv söt bild på mig & min älskling :D
+ en bild jag nyss såg, hahahahah kolla på robins ansiktsuttryck xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback