<

Kanelbullar (y)

Sitter kall & frusen i mitt lilla rum. Hatar att det är så litet :o Men i alla fall.
Matteprovet gick faktiskt bra, har väll två uppgifter kvar att göra så det får jag väll göra nästa matte lektion. Fick saft & kakor när jag gjorde provet, haha tack Christel ! (L) Efter skolan så hjälpte jag mamma städa i vårt nya fina uterum, tvättade fönsterna. Är seriöst elit på det, ser knappt att där är några fönster :o
Efter det så tog min produktion slut & jag satt bara och slöade i soffan med fysikboken upptryckt i ansiktet & försöker få in allt ! Vissa saker fastnar & andra inte. Men men får fortsätta träna. Ska ha VG mannen !
Ilias fyller år nu på söndag så får väll fixa någon present till honom. Och på fredag fyller morbror & kusin år, så ska väll skicka grattis kort till dem. Har även en gammal klasskompis till mig som fyller år på lördag, så får väll ringa honom med. Haha. Gud vad många det var som fyller år i helgen. + att mormor & gamla mormor kommer på söndag. Nu ska jag fika lite med familjen & sedan gå in i duschen & värma mig. Ha det !

Jag&twintowers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback