<

miiiiiiiina skor är här !

Mina otroligt snygga & sexiga Convers är här ! Hämtade ut dem efter skolan .
Köpte även hårfärg till löshåret, hittade ett nytt "märke" Schwarzkopf Country Colors, köpte i färgen Kakao (:  Fanns massa andra fina, men just den blev perfekt. + att det är toning så det är inte så farligt för håret. Blev mycket lyckat ! Ska strax äta. Sen börja ta fram kläder till på fredag. Ska inte ha så mycket med mig. Som jag brukar ... hahaha glömmer saker där uppe gör jag med. Men egentligen gör det inget, är ju som mitt andra hem (:
Blir att kolla på Sex And The City 2 idag. Filmen igår var hur bra som helst ! Sjukt spännande behövde kissa, men ville inte stoppa filmen så jag höll mig :$
Haha...har märkt att jag har ganska många dryga människor i min närhet & det förstör verkligen min positiva energi. Även en massa rövslickare. Men dom kan man undvika till det yttersta.
Var på lager 23 idag, hittade en snygg vindjacka. Blir väll att köpa den till barnbidraget kommer.
mhmm, min b&j glass kallar på mig..ska nog ta den till filmen. Usch.. nu babblar jag bara. Ursäkta.
Men ialla fall tror jag kommer uppdatera något senare. Men man vet aldrig.

Kommentarer
Postat av: anonym

vrråååååål heeet! ligga? :D

2010-09-07 @ 20:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback