<

Ny design !

Stor tack till Igge för en otroligt snygg design!
Skulle egentligen till mormor, men det blir imorgon istället. Så idag har jag bara chillat framför TV:n & klickat hem kläder från H&M & Nelly.com. Har gjort av med det mesta av mina kläder så nu måste jag köpa in nya...mycket snyggare kläder oxå. Har läst lite religion, har ju prov på det på onsdag :o  Tror det kommer gå bra, kan kristendomen ganska bra nu. Vet vad Ortodox & katolik betyder, vad det sju sakramenten är osv osv.
I'm going to nail it !
Tror faktiskt jag ska göra en kopp Chai Te & sedan kolla på någon film...eller scrubs (a)
Haha, är helt såld på det programmet. Har faktiskt aldrig riktigt tyckt om drama serier..förutom Desperat Housewives, men det följer jag inte.
Skriv gärna vad ni tycker om designen, älskar att höra era åsikter! + slänger jag upp 2 låtar som jag drogar för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback