<

@ pojkens place.

Först & främst börjar vi detta inlägg med att säga ; Grattis till Tobias.
Sen fortsätter vi med att SJ knappt var försenade alls igår :o I KNOW  helt chockerande.
Var hemma här vid sex något igår. Dampade lite rundor & så. Sen så kom Robin & dom satte sig & spelade så jag gick in & kollade TV med hans föräldrar. Sedan gick jag ut till Geeksen igen. Bestämde oss för att kolla film, såg typ 45min in i filmen & sedan gick strömmen i hela Lästringe ! :o
När strömmen kom tillbaka så satt vi mest vid varsin dator & gjorde GOD KNOWS WHAT.
Gick väll & la oss vid ett, två ngt? & Vaknade vid tio typ.
Låg & mös lite & sedan gick vi inte & gjorde två Cheescakes till i eftermiddag.
Tobias bror Mark kom nyss, med ett soffbord från Mio till honom. Så han håller på att sätta ihop det & det är det gulligaste jag sett.  Tror faktiskt att jag ska hjälpa honom liiiite nu (a'
Men alla får ha det, så hörs vi kanske senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback