<

Snog me sensless

Pfft, mår inte prima längre. Men missa skolan gör jag inte.
Jag kämpar mig igenom lektionerna & vilar min stackars kropp när jag kommer hem. That's the way I do it.
Imorgon ska jag färga mitt hår & nej min hårfärg jag har är inte snygg. Men jag ska färga det tillbaka till min naturliga hårfärg som är Mörk Chokladbrun typ. Ska även färga mitt andra löshår. Så att man kan ha i det ibland..när man inte känner för att ha kort hår. & det har jag nog inte sagt, men jag har tagit ut löshåret. Det drog för mycket i mitt egna hår & jag hade så ont. Så det var inte för mig. Nu har jag iallafall provat. Moving on. Tänkte skriva lite om ett märke jag nyss upptäckt. Anatomicals heter det. & det är mycket bra. Eller jag har inte prövat alla produkter, men två av dom, ett läppbalsam som heter Stop Cracking Up & ett läppglans som heter Snog Me Sensless & ger läpparna en sorts mintig smak & en kall känsla. + läpparna blir inte torra av dem. Jag absolut älskar dessa produkter & är jätte nöjd. Dom finns att köpa på Nelly.com & kostar 99:- faktiskt inte så farligt tycker jag. Och om ni vet någon affär där man kan köpa dom så säg gärna till mig. Hade även gillat att veta vad ni tycker om dem, om ni då har prövat dom eller någon annan av produkterna.
Ska kolla på The Loveley Bones nu & efter maten blir det Sex And The City 2.
Så alla får väll ha en fortsatt trevlig kväll & så kanske vi hörs sen (:
Dock ser den röda tuben lite annorlunda ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback